Benodigde documenten

Welke documenten hebt u nodig om aan te melden?

Add File-100

Hieronder ziet u het maximale aantal documenten dat wij vragen voor het toewijzen van een woning. Het aantal documenten verschilt echter per woonruimte. Na de online kennismaking krijgt u te horen welke documenten u dient aan te leveren.


ALGEMEEN
Wij vragen altijd om een goed leesbare scan van:

  • een recente foto van u;
  • een identiteitsbewijs (rijbewijs is niet toegestaan);
  • een bankpas;

LOONDIENST
Wij vragen altijd om een goed leesbare scan van:

  • salarisspecificaties [drie meest recente exemplaren];
  • bankafschrift [drie meest recente exemplaren, waaruit bijschrijving inkomen blijkt];
  • werkgeversverklaring;
  • jaaropgave [meest recente exemplaren];
  • arbeidsovereenkomst;
  • uitzendovereenkomst.

ONDERNEMER
Wij vragen altijd om een goed leesbare scan van:

  • een uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 3 maanden);
  • jaarcijfers van de laatste 2 boekjaren;
  • aangifte inkomstenbelasting van de laatste 2 jaren.

STUDENT
Wij vragen altijd om een goed leesbare scan van:

  • uw maandelijkse specificatie inkomen van de laatste 3 maanden;
  • bankafschriften van de laatste 3 maanden, waaruit de bijschrijving van het meest recente inkomen blijkt.
  • collegekaart
  • het bewijs van inschrijving van de studie

BORGSTELLER
Wij vragen altijd om een goed leesbare scan van:

  • een identiteitsbewijs (rijbewijs is niet toegestaan);
  • aantonen inkomen.

DIVERSEN

  • Indien er geen vast inkomen is maar wel eigen vermogen zullen wij vragen dit aan te tonen.
  • Soms vragen wij specifieke dossier gerelateerde documenten op.
  • Indien u een huurwoning achterlaat |een verhuurdersverklaring
  • Indien u een koopwoning achterlaat | een hypotheekhoudersverklaring
  • Indien sprake van een echtscheiding | een echtscheidingsconvenant